Scrisoare către (m)UE

Dragă Uniune si Comun(ist)iune Europeana Superioara si Exceptional-Superb-Incredibil-Magnific-etc. Beneficiu adus Umanitatii, construita din jaful si robirea altor continente sau prin razboaie sangeroase, adresez omagiile mele si cateva cuvinte in urmatoarele randuri.

De la bun inceput am avut o deosebita simpatie fata de tine, in special pentru ca atragi tampitii ca pliciul pentru muste, iar semidoctii se dau in vant sa-ti cunoasca istoria, desi nu-si cunosc nici istoria lor personala, daramite pe cea a natiunii lor, iar economuistii zelosi vor neaparat sa stie toate reglementarile si tratatele tale sovietice. Apropo, mai admir la tine organizarea sovietica, cu o noua Moscovă, care este Bruxellesul, cu sovietele compononente, printre care si Romania, si cu stilul tau dictatorial si colector de bani, care nu se mai intorc la noi, dupa cum te chinui sa ne tii in saracie, prin diferite mecanisme de control, sanctiuni si birocratia pe care demonstrezi ca o stapanesti mai bine decat altceva.

Sovietul Romania te admira pentru cinismul si inumanitatea de care dai dovada. Ati instalat si impus saracia in Romania  pentru ca aveati nevoie de munca calificata sau de gunoieri, stergatori la fund de batrani, capsunari, etc. si de piete de desfacere. Ati vrut ca industria romaneasca sa dispara si ati facut in asa fel incat sa ne convingeti de „beneficiile” privatizarilor frauduloase, pentru ca in locul fostelor fabrici sa rasara sute si mii, chiar milioane de magazine si supermagazine detinute de straini cu marfa adusa din strainatate. Ne-ati convins de beneficiul instrainarii materiilor prime la un pret foarte jos, aceasta in timp ce noi am scapat de „mormanele de fiare vechi”, care dadeau locuri de munca in tara. Regret ca nu am fost sovietizati in timpul comunismului pentru a intelege pe deplin politica voastra de acum.

Intelegem masurile luate si impuse dictatorial si autoritar, rece si rational, de taiere a veniturilor chiar si de la pensionarii cei bogati si care se urca in cârca „investitorilor” vostri, dupa cum spunea omul vostru de la Bucuresti, presedintele Pârț. Chiar ne bucuram de salariile excesiv de mici si va rugam sa mai taiati din ele, acum ca l-ati reinstalat in ciuda deciziei poporului roman pe chiorul de marinar. Acest lucru puteti sa-l faceti prin marirea preturilor de catre corporatiile voastre, care detin monopol (toate cumulat) asupra pietei din Romania. Ne pare rau ca nu ati putut desfiinta spitalele si scolile, impreuna cu Bâșină al vostru si cu Criminalii Finanțist-Globalisti (in special FMI). Am vrea sa va puteti imbogati mai mult de pe urma experimentului pe care il faceti cu noi si regret ca lumea inca nu moare de foame pe capete. Ce sa-i facem… ne-am obisnuit cu foamea si frigul… Trebuie sa ne intelegeti si voi acum. Ne bucuram ca continuati sa va impuneti omul vostru, in timp ce aproape 8 milioane de români vor sa scape de el si ca ne tratati ca pe o mosie sau plantatie plina cu negri buni de exploatat (ce bine de voi ca nu mai trebuie sa ne furati ca pe negri si sa ne urcati in vapoare supraaglomerate). Asteptam chiar mai multe lectii de democacatie de la cucoana Vulviene Re(tar)ding si vrem sa fim „urecheati” pentru abaterile noastre de la linia trasata de Moscova, pardon: Bruxelles. Tovarasul Barroso, ca si ceilalti tovarasi de la Bruxelles, trebuie sa fie mai autoritar cu cei care vor sa-si capete suveranitate si sa ia decizii democratice in propria lor tara, pardon: soviet.

In final, va multumim pentru flegmele aruncate in dispret asupra tarii cat si asupra intregului popor, ca trageti foloase de pe urma noastra si ca ne-ati coborat in genunchi pentru a ne lua portia de mUniunea Europeana. Va suntem recunoscatori ca ne-ati ajutat sa ne transformam dintr-o tara producatoare, fara datorii externe, intr-una in care cetatenii pleaca in strainatate sa slugareasca si strainii cumpara extrem de ieftin terenuri extinse pe care le exploateaza, ca ne-ati umplut de magazine la care sa ne uitam ca la muzeu si ca ni l-ati lasat pe chior, desi am vrut sa scapam de el. La inceput am avut ezitari si te-am urât draga Comunistiune, dar acum cand concetatenii mei s-au intors impotriva ta pentru „binele” pe care l-ai facut, eu m-am sucit si iti iau apararea. M-am facut un imbecil frenetic care este preocupat de moneda comuna si de soarta ta.

P.S. Desi lucrez ca profesor, impart cartonul de pe strada (ca nu am avut bani de boschete) cu doi doctori si un cercetator, iar cumparaturile le facem la tomberonul unui restaurant luxos detinut de un strain, unde mananca niste „investitori” si ceva pedofili de-ai vostri care au venit la copiii nostri cu dragoste multa. In loc de salariu mi-au aruncat doua nuci si o felie de paine mucegaita, iar pentru ca „scoala romaneasca scoate tampiti”, mi-au mai taiat o nuca din salariu. Acum trebuie sa-mi iau de imbracat, asa ca ma duc la groapa de gunoi sa-mi iau niste zdrente pentru ca am avut o camasa din care ramasese o zdreanta lunga pe mijloc, gulerul, jumatate din maneca stanga si 3/4 din cea dreapta, iar pantofii mei care erau rupti s-au rupt de tot si le-a cazut si talpa. Asa ca mai vorbim draga mUE cand mai pot, pentru ca desi nu am mai mancat de 2 saptamani, sper sa supravietuiesc o luna. Sper sa mai aud niste vesti bune de la tine precum cele mentionate mai sus si va rog sa fiti mai preocupati de banii vostri si mai putin de soarta muritorilor de rand.

Leave a Reply

