Teoria educației fizice și sportului, Dragnea (2002)

Pentru ca aceasta carte este foarte greu de gasit si pentru ca e obligatorie pentru titularizare, m-am gandit sa o fac accesibila, pentru ca si eu am cautat-o la randul meu. Deci, daca unii din autori se vor sesiza, ii rog sa-mi dea posibilitatea sa le cumpar cartea din librarii sau personal si voi sterge instantaneu de pe blog postarea daca vor crede ca am procedat rau. Cine citeste poate sa faca si el acelasi lucru prin publicarea de articole și informatii din acest domeniu. Cand voi avea mai mult timp la dispoziție voi posta si articole din acest domeniu. Până atunci, vă las cu bine. Apropo, dacă textul e prea mic și nu se vede bine, dați mărire pe pagină cu ctrl+scroll(sau plus si minus).

This slideshow requires JavaScript.

25 thoughts on “Teoria educației fizice și sportului, Dragnea (2002)

  1. Fara sa vreau,cautam niste carti asemanatoare si am ajuns aici pe blog-ul tau.Imi e utila si asta ms frumos.Ai cumva si Metodica educatiei fizice scolare de Carstea sau FIirea?

    1. Cu placere. De Carstea nu am, dar am gasit ceva pe google, un sait nu stiu cum se cheama… In care postezi pdf-uri si iti cere la schimb sa postezi si tu. Cauta Carstea teoria… si gasesti daca mai este acolo, ca nu stiu pe de rost. De Firea nu am vazut nici o carte de-a ei…

  2. Am de Carstea teoria si metodica educatiei fizice si sportului dar ma interesa ceva strict legat doar de educatia fizica scolara…ms oricum ai facut o fapta buna ca ai postat cartea asta;)

  3. Salut… sunt din TM anul 1 la Master Fitness si caut cartea aceasta. Poti sa ma ajuti, daca o ai in format electronic, sa nu mai merg sa o iau de la biblioteca. (nu am gasit sa o cumpar niciunde)
    Merci

    1. va spun sincer ca este luata de la biblioteca, eu am cautat-o foarte mult si nu am gasit-o… ar fi bine ca Fundatia pentru Educarea Tineretului prin Sport (FEST) sa se faca mai bine auzita si vazuta in lume pentru ca cumparatori tot se mai gasesc chiar si in zilele noastre cu prostia omniprezenta… in concluzie si din pacate nu va pot ajuta decat lasandu-va sa descarcati de pe blog cartea postata de mine… mai mult nu pot face

  4. buna … imi multumesc frumos ca ne-ai ajutat f mult cu aceasta carte … am si eu o rugaminte daca se poate pagina 67 nu este, poti sa o adaugi si pe aceasta pagina?

  5. aveti idee de unde pot cumpara carti de teorie – handbal ? imi trebuie pt cursurile de instructor si vreau sa invat dinainte😐

  6. Sau, ca sa va fie mai usor de salvat cartea (ca sa nu dati 230 x 3 clickuri ), urmati instructiunile:
    1. Click dreapta oricunde pe pagina blogului
    2. Click “Save as”
    3. Alegeti folderul in care vreti sa salvati apoi click “Save”
    4. Deschideti folderul in care ati salvat, apoi deschideti folderul “Teoria educației fizice și sportului, Dragnea (2002) romanialuiradu_files” (FILES!)
    Iar undeva mai jos in folder aveti totate imaginile cu paginile cartii, salvate la o calitate egala cu cea a salvarii individuale a paginilor.

    Mult spor si
    Cu placere!

    (de la alt om lipsit de timp),
    Diana C.

  7. Mulțumesc foarte mult autorului blogului, atât pentru această carte, cât și pentru Teoria lui Cârstea, pe care am descărcat-o tot de pe acest site. De asemenea, îi mulțumesc Dianei C. pentru sfaturile privind descărcarea. Ar fi bună o reeditare a acestor cărți, fiindcă mi-ar plăcea să le cumpăr din librărie.

Leave a Reply

